پرش به محتوا

درباره آتی شهر

با توجه به نیازمندی های شهر هوشمند ایرانی، آتی شهر توجه ویژه ای به حوزه سخت افزار و تولید تجهیزات الکترونیک بومی کرده است. در بازارهای فعلی که تجهیزات چینی گوی سبقت را از کلیه تولید کنندگان ربوده است، آتی شهر با ارائه تجهیزات و مدل های کسب و کار بدیع توانسته است سهم بازار شایانی را از آن خود کند.

مجموعه آتی شهر از معدود شرکت هایی است که در حوزه تولید و پیاده سازی پذیرنده های بانکی مشغول فعالیت است و توفیقات زیادی در خصوص بدست آورده است.

همکاری تنگاتنگ این شرکت با بانک های تخصصی و شرکت هایی مانند تجارت الکترونیک پارسیان از جمله دست آوردهای آتی شهر بوده است.

آتی شهر نیم نگاهی به بازارهای منطقه ای و جهانی هم دارد. راهکارهای آتی شهر در شهرهای بزرگی مانند استانبول، پاریس و مادرید ارائه شده است و امید است فنآوری های آتی شهری به زودی جهانی شوند.

آتی شهر هوشمند ایرانیان در سال 1393 با بکار گیری جمعی از نخبگان برای تولید دانش فناوری بومی در خدمت اهداف شهر هوشمند و با نگاه متعالی ایجاد شهرهای هوشمند به سبک ایرانیان، در حوزه کلیه پرداخت های خرد و تولید سخت افزار و نرم افزارهای مربوطه تاسیس گردید.

مدیریت آتی شهر را سه حوزه نوآوری و شکوفایی، تولید تجهیز و پیاده سازی راهکارها ارزش افزوده تشکیل می دهند. در این بین واحد تحقیق و توسعه به عنوان بازوی نوآوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آتی شهر راه حل ها و خدمات خود را در حوزه های زیرساخت کیف پول الکترونیکی، کارت اعتباری و باشگاه مشتریان در قالب محصولاتی همچون سیستم پرداخت یکپارچه خودرو (سی پی)، شبکه تخفیف و کارت اعتباری و سامانه صدور بلیط الکترونیکی ارائه می دهد.

این شرکت توانسته است خدمات خود را تاکنون به ارگان ها و سازمان های دولتی، شهرداری های کلانشهرها، بانک ها و بنگاه های اقتصادی ارائه دهد.

آتی شهر هوشمند ایرانیان با آگاهی از اهمیت حوزه فین تک و دنبال کردن دائمی رفتار مخاطبان در این فضا و همچنین با در اختیار داشتن تیم متخصص و تجربه کافی در این حوزه، مجموعه کاملی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ماموریت آتی شهر، گسترش فعالیت‌ها و کاربردهای پرداخت یکپارچه خودرو، ارائه روش‌های جدید پرداخت خرد، ارائه دستگاه‌ها و پذیرنده‌های انواع کارت‌های اعتباری و شهروندی، اختصاص بودجه‌های پژوهشی و تحقیقات جهت تولید علم و فناوری در زمینه فعالیت، حرکت به سمت بانکداری الکترونیک مبنی بر نظام اعتبار سنجی مشتریان، مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مبنی بر پرداخت خرد می باشد.

چشم انداز آتی شهر، دستیابی و توسعه روز افزون تکنولوژی در توسعه شهری ، برای بهتر شدن و زندگی هوشمند می باشد. در زندگی هوشمند سبک زندگی در اثر گذر زمان بهتر و کیفیت آن بالاتر می رود بنابراین مردمی که زندگی هوشمند دارند، نوآوری و خلاقیت در تمام رفتارها و وریدادهای زندگی شان مشاهده می شود. زندگی هوشمند هدف متعالی یک شهر هوشمند است.