پرش به محتوا

حضور در نمایشگاه معرفی دستاوردهای دانش‌بنیان بانک پارسیان

  • از

نمایشگاه معرفی دستاوردهای دانش‌بنیان بانک پارسیان، در تاریخ ۲۲ مهرماه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برگزار شد. در این مراسم شرکت آتی شهر هوشمند ایرانیان در کنار دیگر شرکت های هولدینگ داده پردازی پارسیان حضور فعال داشت و به معرفی دستاوردهای خود پرداخت.

در نشستی که همزمان با این نمایشگاه برگزار شد، کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، گفت: «امیدوارم این بازدید از بانک پارسیان و مجموعه گروه‌های فعال در حوزه دانش بنیان‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صادرات محور باعث خیر و برکت بیشتر شود به گونه‌ای که همکاران تشویق شوند، کارهای بیشتری را انجام دهند.»

مظفر پوررنجبر، مدیرعامل گروه داده پردازی پارسیان، به سیاست‌های این بانک برای جذب کسب‌وکارها اشاره کرد و گفت: «تکنولوژی‌های حوزه پرداخت از سمت سخت افزار به سمت نرم افزار حرکت می‌کند و ما چند سیاست را برای جذب همکاران انتخاب کردیم. یکی بحث هوشمندسازی بود؛ کلیه پروزه‌هایی که ما انتخاب کردیم از خاصیت هوشمندسازی محیط برخوردار است.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، با بیان اینکه پارسیان، بانکی پیشرو است؛ گفت: «ما حساس‌تر از اطلاعات مالی مردم، چیز دیگری نداریم. در این حوزه رقابت‌ها انجام می‌شود اما اطلاعات مردم حفظ می‌شود و میلیاردها تراکنش بدون خطا انجام می‌شود که این هنر جوانان ماست. وقتی سیستم ایده استارت‌آپ و سرمایه‌گذاری درست باشد، هفته‌ای ۱۰ درصد می‌تواند رشد کند.»

او ادامه داد: «استارت‌آپ‌های موجود، در آینده شرکت‌های بزرگ کشور هستند. در حوزه دانش‌بنیان، بحث پول به عنوان معیار پنجم و ششم مطرح می‌شود. محیط کسب‌وکار، نظامات سیاسی و قانون‌گذاری، نیروی انسانی که ما در این بخش فوق‌العاده هستیم و به لحاظ جمعیت جوان و دانشجو این موضوع برای ما بسیار در دسترس است.